recenzije

Gaahls Wyrd

GastiR - Ghosts Invited

Cattle Decapitation

Death Atlas

Lacuna Coil

Black Anima

Enthroned

Cold Black Suns

Hammerfall

Dominion

Bölzer

Lese Majesty

Sodom

Out of the Frontline Trench

hudic

Ne Ergo Dimittas

warkings

Reborn

gaerea

Unsettling Whispers

Challenger

Turned to Dust

Voidsphere

To Call / To Speak

Rammstein

Untitled

Fvneral Fvkk

Carnal Confessions

Korn

Nothing

Malorshiga

Kvlt ov Vitis et Olea

Vitriol

To Bathe From The Throat Of Cowardice

Mgła

Age Of Excuse

banner
banner

recenzija

24. 11. 2013  Real Life Version - The Sound Of Progress  (Giljotina Records, 2013)
Je kot ljubezenska izpoved, ki jo ponujajo skozi glasbo.

O slovenski sceni ne mislim izgubljati besed, ker roko na srce, imamo kar lep izbor skupin, ki preigravajo različne zvrsti in držijo našo malo državo pokonci, pa naj si bo to death metal iz Brežic, metalcore iz Maribora, ali pa mešane dobrote iz Primorskih koncev.

Primorske mešane dobrote pa nam dostikrat ponuja tudi Wajdušna oz. Ajdovščina (Low Punch, The Hoax Program, …), kjer prebivajo tudi člani skupine Real Life Version.

Slednji večini slovenskim punk rock/HC poslušalcem niso neznanka, ker je večina od nas že uživala v albumu Resistance From Within iz leta 2009 in je z omenjenim albumom dosegla ne samo slovensko publiko, ampak tudi tujo.

Njihov ''trademark'' je mešanje melodičnega HCja, punk rocka in pa precej nežnega pop punka, kar pa pri večini od nas nekako najbolj pride do izraza v poletnih mesecih (noben ne more tega zanikati).

4 poletja kasneje pa pride nad nas nov album, imenovan The Sound Of Progress.

Pa ga si ga v nekaj skladbah poglejmo podrobneje.

Konstrukcija prve skladbe Strait Jacket nam v pri minuti prinese nežne melodije punk rock in melodičnega HC žanra, katere so precej nalezljive narave. Po omenjeni minuti,pa nas kot strela iz jasnega udari sončen kalifornijski punk rock ritem in pa speven vokal. Dobro, ampak ključnega pomena ni uvodna melodija niti hiter punk rock ritem, ampak melodično umirjen speven del pri 2. minuti in 40 sekund (tam nekje), kjer se vse skupaj umiri in prejmemo melodije mešane med post HC ter melodičnem HC. Super.

Druga po vrsti Identities Commodified pa nam prinese malenkost drugačen žaner, in sicer se vse skupaj še vedno giblje v matičnem žanru, le da je večji del skladbe, sploh instrumentalno, zadeva precej podobna The Hoax Program (ali pa sem to samo jaz).

Je recimo HC, ki se spogleduje s southern rock kitarskim igranje, kar iz mojega stališča pomeni samo dobro. Ima srednje hiter tempo, ki ga dobro izoblikujejo spevni vokali. Malce manj zanimivo, kot uvodna skladba, a še vedno super.

V nadaljevanju albuma pa se vse skupaj samo še stopnjuje v smeri dobrot.

Med pozitivne presenečenje pa spada skladba All's Fair In Love. Čisto brez komentarja. Instrumentalno se oddalji od punk rocka in se bolj približa post HC žanru začinjenim s pop punk. Do konca me močno asociira na The Appleseed Cast. Skozi celotno skladbo je zadeva, kot rečeno, bolj post HC narave in vokali melodični ter srčni. Je kot ljubezenska izpoved, ki jo ponujajo skozi glasbo in jo zaključijo v pop punk smeri, in sicer skozi inštrumente.

The Sound Of Progress je dokaz, da so Real Life Version več, kot le eni izmed tistih glasbenikov, ki delajo na monotonem igranju, ker se na albumu sliši le eno ter isto. So izvrstni glasbeniki, ki imajo srce oz. željo, da naredijo album nadpovprečen in več kot le dober, to in to tudi uspeva.

twitter facebook