recenzije

Black Tears Of The Fallen

Nephilim at Your Doorstep

Marax

The Witch

My Dying Bride

The Ghost Of Orion

Body Count

Carnivore

Lupus

The Geniirising

Warp Chamber

Implements Of Excruciation

Smrt

Sadomasochistic Ritual Temple

Cemetarian

Tomb of Morbid Stench

Caustic Wound

Death Posture

Vulvathrone

Whoreification

Zorya

Winter/Spirit

Sepultura

Quadra

Gaahls Wyrd

GastiR - Ghosts Invited

Cattle Decapitation

Death Atlas

Lacuna Coil

Black Anima

Enthroned

Cold Black Suns

Hammerfall

Dominion

Bölzer

Lese Majesty

banner
banner

recenzija

5. 9. 2014  Kaja Lomovšek - Music for Ballet Class vol.1  (samozaložba, 2014)
Vsi smo balet in balet je vse

Popoln ekosistem gibanja, kjer telesa kot duhovi lebdijo skozi obstoj s preciznimi in elegantnimi gibi, kjer vsak premik deluje kot valovanje svilnatega šala v nežnem poletnem vetriču, ki osveži telo in duha. Gibanje, ki deluje tako organsko in impresivno, da se ljudje kojci vprašamo, čemu nismo vsi zmožni tega? Čemu?

Ne, dragi moji, ne govorim o mosh-pitu. Govorim o baletu, kar je dokaj podobno. Govorim blasfemije? Niti ne. Oboje je kupček poženščenih nežnih bitjec, samo da se baletniki vsaj ne pretvarjajo, da so neki zajebanci, ker vsi vemo, da so metalci večje pičke od ljudi, ki prostovoljno nosijo baretke kot modni dodatek.

In nobeno gibanje ni popolno brez zvoka. Mar ptice ne pojo, ko jih vidimo v njihovem krilatem plesu? Ako ptice ne pojo, nas v ozadju boža po ušesih drugo božanstvo zvoka. Bodisi šum vetra v krošnjah na katerih elegantni angeli neba gnezdijo bodisi žlobudranje potočka na katerem naše krilate muze rešujejo svoja telesa žeje. In zaradi tega, balet potrebuje svojo spremljavo. In ta spremljava je ena in edina Kaja Lamovšek.

Album Music for Ballet Class vol. 1 vsebuje 30 komadov, kar ga lahko postavi ob kultne izdaje, kot so npr. SCUM od Napalm Death, ki jih premore 28. Tudi komadi so približno podobnih dolžin, saj jih večina traja okoli minute, dosti njih celo manj od minute, kar v možganih prikliče spomine na 'The Kill', 'Polluted Minds', 'Deceiver' in podobne zimzelene klasike s SCUM, ki je že dobro poznan po vseh gospodinjstvih. Žal ni tukaj ekvivalence kultnemu 'You suffer', a mogoče se nam to obeta na 'Music for Ballet Class vol. 2'. Vemo, da svet to potrebuje.

Glasba je striktno klavirska, saj je to glasbilo popolni medij za prenos tega glasbenega sporočila. Zvok doni, kot prvi smeh našega otroka, kot mijavkanje v leglu mladih muck, kot suveren udarec v obraz nekoga, ki verjame v chemtrailse, kot Jovotov presenečen pisk, ko mu zraste las na njegovem prenosnem ogledalu, ki ga nosi nad čelom in še bi lahko našteval. Kombinacije tonov, ki zaplešejo okoli nas, pridejo najbolj do izraza, ko pridejo izpod izurjenih klavirskih prstov. Definitivno si ne predstavljam te glasbe odigrane na ustno harmoniko ali pa na triangel.

Ko se album prične predvajati, samega sebe zalotim v večnem plesu plodnosti sredi narave, kjer drevesom kažem svoje čare (ker jih soljudem ne smem več, hvala slovensko sodišče … hvala). Izgubim občutek za prostor in čas. Sem samo duša, ki potuje skozi kozmične vibracije izpod prstov Kaje Lamovšek. Počutim se izpopolnjenega, moja duša je čista, opran sem grehov. Hvala, gospa Lamovšek.

Hvala.

twitter facebook