recenzije

Black Tears Of The Fallen

Nephilim at Your Doorstep

Marax

The Witch

My Dying Bride

The Ghost Of Orion

Body Count

Carnivore

Lupus

The Geniirising

Warp Chamber

Implements Of Excruciation

Smrt

Sadomasochistic Ritual Temple

Cemetarian

Tomb of Morbid Stench

Caustic Wound

Death Posture

Vulvathrone

Whoreification

Zorya

Winter/Spirit

Sepultura

Quadra

Gaahls Wyrd

GastiR - Ghosts Invited

Cattle Decapitation

Death Atlas

Lacuna Coil

Black Anima

Enthroned

Cold Black Suns

Hammerfall

Dominion

Bölzer

Lese Majesty

banner
banner

recenzija

18. 3. 2012  Loma Prieta - I. V.  (Deathwish Inc. Records, 2012)
Za sladek priokus pa nam fantje ponudijo še temačno in za časom puščeno naslovnico, ki naj bi predstavljala tisto, kar predstavlja njihova glasba, se pravi, kvaliteto za konec sveta.

Kalifornija nam ponovno ne da miru in upamo, da bo delala na dobrih skupinah še naprej (žal Winds of Plague niso med njimi)! Po izdajah od The Saddest Landscape, Nails, Skin Like Iron … nam tokrat ponuja četrti izdelek svojih sinov, Loma Prieta in album naslovljen IV. In kaj naj bi bilo na IV tako posebnega, da bi ga bilo nujno potrebno poslušati? Zadosti zgovorno je že dejstvo, da so Loma Prieta sklenili pakt z hudičem, imenovanim Deathwish in njegovim skrbnikom Jakeom Bannonom (Converge, Supermachiner, Irons, …).

Za ostale dobrote pa definitivno poskrbita kvalitetno igranje in žanr. Žanr?! Res je!! Če smo v preteklosti bili vajeni, da so fantje iz Loma Prieta igrali nekakšno mešanje med power violence, grindcore, HC, post HC, screamo, … se pri IV držijo le power violenca, grindcora ter malenkost screamo pridiha, s tem pa so tudi naredili najtežji izdelek v svoji kratki zgodovini.

Če smo pri Dark Mountain bili vajeni lahkih in melodičnih delov, se pri IV lahko navadimo na hitro bobnanje in kričanje vsepovprek. In če so pri Last City bili vključeni zasanjani post rock deli in primerjave s skupinami Funeral Diner, Men As Trees, malenkost Japonskih Envy …, se boste pri IV morali privaditi na dela norije skupin Narrows, Agoraphobic Nosebleed, Pg. 99, … In, da negativno misleče ljudi hitro ustavim. Ne, to ne bo naslednik Pig Destroyer albuma in prav tako ne bo naslednik legend Napalm Death, temveč bo mešanje vseh zvrsti, s katerimi ob živce spravljamo ljudi, ki omenjene zvrsti nočejo poslušati ali pa sploh slišati za njih.

Če povzamemo nekaj skladb iz trenutno najbolj vročega albuma IV. Npr. skladba Trilogy 4 ''Momentary'', ki nam dokazuje, da se fantje lahko primerjajo s skupinami, kot so Ampere, na drugi strani pa nam v minuti in pol pokažejo pri Trilogy 5 ''Half Cross'', da se nagibajo k Pig Destroyer in potem še Trilogy 6 ''Forgetting'', ki najbolj spominja na Converge. Kar pa nam tudi dopoveduje, da se fantje pri albumu zelo nagibajo k svojim idolom in pri vsaki skladbi nekako skušajo doseči tisto raven določene skupine. Impressive!! Ker, če pomisliš, zakaj narediti album s priredbami, če pa lahko narediš nekaj svojega glede na žanr skupine, ki ti je pri srcu?! Še boljše pa je, da pri tem, ko delaš na žanru (npr. Converge in mathcore), dodaš v skladbo še nekaj, po čemer si prepoznaven (se pravi, da preigravaš skladbo že od prej omenjenih Converge No Heroes in pri tem dodaš vokal, po katerem je prepoznavna Loma Prieta).

Tudi za tiste, ki vas izredno skrbi produkcija albuma, naj vam povem, da je vsaka skrb odveč, saj je za njo poskrbel Jack Shirley, ki je bil odgovoren za skupine Comadre, Fatal Birth, Deafheaven, … in če ste z njegovim delom že seznanjeni, potem veste, da IV ni ravno podoba čistega zvoka, ampak vključuje tisti pridih mehkega hreščanja, po katerem je Shirley tudi znan. Seveda pa vas moram hkrati tudi opozoriti, če niste oboževalci kričečih ter hitrih zvokov, vam izdelka ne priporočam in vam raje svetujem, da si zavrtite nekaj, za kar ste tudi sami prepričani, da vam bo všeč.

Za sladek priokus pa nam fantje ponudijo še temačno in za časom puščeno naslovnico, ki naj bi predstavljala tisto, kar predstavlja njihova glasba, se pravi, kvaliteto za konec sveta.

twitter facebook