recenzije

Zorya

Winter/Spirit

Sepultura

Quadra

Gaahls Wyrd

GastiR - Ghosts Invited

Cattle Decapitation

Death Atlas

Lacuna Coil

Black Anima

Enthroned

Cold Black Suns

Hammerfall

Dominion

Bölzer

Lese Majesty

Sodom

Out of the Frontline Trench

hudic

Ne Ergo Dimittas

warkings

Reborn

gaerea

Unsettling Whispers

Challenger

Turned to Dust

Voidsphere

To Call / To Speak

Rammstein

Untitled

Fvneral Fvkk

Carnal Confessions

Korn

Nothing

Malorshiga

Kvlt ov Vitis et Olea

banner
banner

intervju

5. 10. 2013  Intervju: Kaotične frekvence moderne glasbe izpod rok Bolgarov 
''To je linija, pri kateri agresivna glasba pristopi – ko sta popularna glasba in morala mrtvi.'' (Dido Peshev, Them Frequencies)

Če pomislimo na Bolgarijo, nikoli ne pomislimo na ekstremno glasbo, katero preigravajo meni in tebi ljube skupine iz Amerike. Po ponovnem premisleku pa lahko tudi rečem, da ne poznam niti ene skupine iz Bolgarije, ki bi bila tako dobra, da bi mi ostala v spominu.

Ampak, kot pravi pregovor – bolje pozno, kot nikoli. Mladina se upira oblastem in išče se alternativa iz vseh smeri. In tako so mladi državljani Bolgarije ustanovili skupino Them Frequencies, katera pa na našo srečo uprizarja žanrsko dovršenost skupin, kot so Coalesce, Botch … Skratka, mathcore!

O skupini in vsem, kar pride skupaj, nam je zaupal Dido Peshev, kitarist zasedbe Them Frequencies.

Matevž Weinberger Kovačič: Pozdravljen! Začniva intervju povsem pričakovano in pa staromodno. Kdo si in kakšen ''poklic'' opravljaš v skupini?

Dido Peshev: Pozdravljen! Sem Dido Peshev in opravljam poklic kitarista v kaotični HC skupini Them Frequencies iz Sofije, Bolgarija.

MWK: Če nadaljujeva staromodno, zakaj poimenovati svojo skupino Them Frequencies?

DP: Ko smo začeli s skupino, smo razmišljali o imenu, ki bi nekako povezalo vse člane in s tem tudi predstavljalo člane kot skupino in ne bilo zgolj ime skupine. Vsak od članov  v sebi ''nosi'' določene frekvence, ki preidejo v njihove emocije in te frekvence mi poskušamo vnesti v glasbo. In tako se je rodila ideja in iz ideje ime.

MWK: Vaš stil preigravanja je precej težko definirati. Okvirno igrate mathcore, ampak hkrati še vedno vsebujete melodične segmente post rock žanra (npr. pri skladbi The Message Of The Flower Is The Flower), po drugi strani pa se držite močnih noise elementov, kateri tudi vključujejo ostale težke žanre, kot je npr. sludge metal. Kako bi ti definiral vaš stil igranja?

DP: Kar si rekel, povsem drži. V naše skladbe poskušamo vnesti precej različnih žanrov, po katerih je določeno skladbo težko definirati. Npr. okvir naše glasbe je HC, ki vsebuje ogromno kaotične strukture, počasnih in temnih sludge vložkov, hkrati pa tudi vključimo polno melodij.

Razlog za celotno ''zmešnjavo'' je čisto enostaven, in sicer gre za dodajanje/združevanje nam ljubih žanrov v eno. Mogoče nekaterim ne bo odgovarjalo, ampak mi kot skupina vedno iščemo nekakšne novosti in se poskušamo ''riniti'' naprej v neprijetne ideje, katere potem tudi uporabimo. Je nekakšna pozitivna agresija, pomešana z DIY-etiko.

MWK: Ne moreš pa zanikati dejstva, da se pri vaši glasbi sliši močan pridih kreacij Botch. So oni bili ena izmed tistih inspiracij, ki jih omenjate pri zahvalah?

DP: Osebno se pri zahvalam bolj nagibam k artističnim HC-punk ter sludge metal skupinam. Osebno so večji razlog za nastanek Them Frequencies odgovorni Converge, Coliseum, Rise And Fall, Baroness, Code Orange Kids … Osebno mi inspiracija pomeni malce drugače kot ostalim. Tukaj ni recimo samo tista glasba, katero je skupina naredila, ampak celota kreiranja albuma. Energija, težko delo, žrtvovanje … so samo eni izmed tistih delov, ki mi dajo tisto, kar je del inspiracije.

MWK: Če ostaneva še pri inspiracijah, povej mi 5 ključnih skupin, ki so naredile Them Frequencies.

DP: Pink Floyd – The Wall, Converge – All We Love We Leave Behind, Beastie Boys – Ill Communication, Red Fang – Murder The Mountains, Rise And Fall – Faith.

MWK: Glede na to, da ste precej sveža skupina, mi zaupaj, kakšen je najboljši recept za samo promocijo skupine.

DP: V današnjih časih v bistvu to niti ni tak problem, ker smo obdani z tehnologijo in prek nje lahko vsaka skupina doseže tisto, kar želi. Je velika pomoč, ker si lahko sam najdeš skupino za internacionalno turnejo, najdeš manjše založbe za izdajo albuma, … skratka, veš, kje se nahajaš kot skupina in veš, kaj si o tebi mislijo poslušalci.

MWK: Preidiva na grdo stran intervjuja, in sicer z vprašanjem, katero skupino bi prepovedal oz. bi ji onemogočil igranje?

DP: Skupine in izvajalce, ki igrajo samo za denar, ker delajo glasbo, ki ni iskrena in izdajo ''single'' skladbe, ki so na lestvici 3 do 4 mesece, s tem pridobijo ogromno denarja, strasti do glasbe pa ni. To je linija, pri kateri agresivna glasba pristopi; torej, ko sta popularna glasba ter morala mrtvi. Če izvajalec uživa v glasbi, bo iz svoje umetnosti naredil nekaj, s čimer lahko preživi.

MWK: Če bi se kar naenkrat odločil igrati black metal, bi se tvoj skupina imenovala …

DP: Veggie Corpse From The East.

MWK: In potem spremenil stil v death metal, kar pomeni sprememba imena v…

DP: Beautiful Corpse From The East.

MWK: Hvala ti za tvoj čas, zadnje besede za naše bralce.

DP: Ravnokar smo posneli spot za skladbo The Message Of The Flower Is The Flower. Je groba in zgleda super. Vabljeni k ogledu. Vem, da bo naš vokalist Stoimen izredno zadovoljen.

twitter facebook